RSS

Rafael si Lily

05 Oct

Putem numara stele de pe cer din nebunie ori din plictiseala. Uneori din ambele motive. Insa de cele mai multe ori uitam sa ne numaram si pe noi , singura stea , singura planeta, singurul soare care conteaza ! Privim Universul cu o ciudata neincredere, de parca nu am putea concepe ca mai exista si alte lumi, si alte realitati, si alte locuri in care alte forme de oameni iubesc, urasc, ucid, traiesc. Astfel ca, realitatea ne izbeste necontenit cu partea ei ascunsa in umbra: Ceea ce nu vedem ne vede. Ceea ce nu simtim ne simte. Ceea ce nu ne lipseste ne apartine. Treptat, insa, lucruri pe care nu le vedem devin vizibile iar lucrurilor pe care suntem obisnuiti sa le avem incepem sa le simtim lipsa. Natura noastra ne spune ca omul este un sistem dinamic in care o infinitate de lucruri pe care le avem face schimb de materie si spirit cu o infintate de lucruri pe care nu le avem. Atat timp cat va exista un echilibru in acest sistem va exista si armonie. Insa omul este o fiinta haotica ce va tinde sa-si asume rolul cunoasterii si va claca in fata noilor infinituri de necunoastere pe care le va intrezari. Omul nu a fost creat pentru a fi fericit ci pentru a oscila intre nebunia descoperirii si plictisela de armonie. Fericirea este doar momeala ce-l va tine in cursa, pana la sfarsit…

Iata ce se intimpla cu noi atunci cind calcam tarimuri noi si lasam imaginatia si limbajul corpului sa fie unicul stapin al destinului. Este vorba despre el , ea si o dragoste in vis nimic mai mult insa traita cu dubla intensitate fata de ceea ce suntem obisnuiti sa simtim, sa traim si s a intelegem noi pamintanii. Si iata e momentul destainuirii:

( Rafael printer flacarile vesnice si cuprins de-o lumina divina catre iubita sa Lily).

Rafael : Romeo şi Julieta suntem noi. Noi care vrem să schimbăm lumea. Noi care ştim că dacă n-o vom face, e păcat. Noi care avem încredere că e posibil. Noi care suntem liberi să iubim. Romeo şi Julieta sunt adevărul nostru. Şi sunt lumina noastră. Şi sunt speranţa noastră pentru totdeauna. Şi sunt doi. Romeo şi Julieta suntem noi. Atunci când nu ne este frică.

Lily : Plutesc din nou in visele cu tine… Si-mi este dor de tine…
Ma plimb ganditoare prin amintirile cu tine…toata viata am asteptat o iubire care sa ma copleseasca cu pasiunea ei… astept… in vise vii mereu si-mi promiti ca vii… dar eu stiu ca ai sa vii intr-o noapte cu toate ca mai stiu ca in acest univers nu exista nici un colt pentru noi,… in care sa fim noi, in acelasi spatiu si in acelasi timp, nu mai incape lumea de noi…tu n-ai sa te ratacesti pe drum venind la mine din cauza lumii si a ideeilor preconcepute…si n- am sa te pierd …ohh! dragul meu cata durere am, nimeni nu intelege, doar Dumnezeu stie ce-i in sufletul meu…E asa de multa liniste de parca mi-ai jurat tacere si nu iubire…tacerea vine, nu ma intreaba de o vreau, daca o doresc, o urasc, ea vine linistita si mi se aseaza in inima si in suflet…
Te-am vazut… in vis ai venit si m-ai cuprins in tacere in brate… tacut… m-ai privit… tacut… ai plecat tacut…
Apoi, un tunet a cuprins pamantul, sunt hohotele mele… ploaia ce curge siroaie… sunt lacrimile mele ..
Cum impaci un suflet care plange ?cum dragul meu?stiu eu, doar stand la pieptul meu …astept sa vina seara… sa adorm din nou cu tine-n gand…si tu nu stii… acolo vii… mereu… mereu… mereu la patul meu, iar eu, eu iti luminez drumul printre stele in Calea Lactee…pana murim sa ne iubim in ani lumina…te iubesc si vreau sa fim impreuna,cat timp mergem pe jos distanta de la soare la luna

Rafael : Mai da-mi un semn.
Si voi veni la tine
Pe-un fir de gand,
Asa cum vine
Lacrima. Plangand.

Sa curg din palma
Zambet de iubire,
Sa-ti inveleasca
Trupul de argint
Flamand de fericire.

Sarutul ca o boare
Strivit pe pielea-ti fina
Cu gust de soare
Si miros de luna,
Din doruri iti alina.

Inchidem ochii.
Ne cufundam in noi.
Eu nu te vad,
Tu nu ma vezi,
Dar suntem amandoi.
…nu mai am cuvinte sa-ti arat dragostea si iubirea ce ti-o port…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Octombrie 5, 2008 în Esee

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
